Honda CBR1000RR Fireblade bo s svojim novim modelom še naprej ohranjala sloves legendarnega motocikla, ki bo v svoji novi verziji nudil še več užitka v vožnji. Leta 1992 je Honda presenetila motoristični svet s svojo radikalno CBR900RR Fireblade, ki je ponujala idealno kombinacijo moči in nizke mase. Skozi leta je model Fireblade ostal zvest temu konceptu, ki se odlično obnese na dirkaški stezi in na cesti.
Nova Honda CBR1000RR-R Fireblade je narejena za hitro vožnjo po dirkališču. Tako okvir kot položaj voznika sta namenjena izjemno dinamični vožnji, obenem pa novi Fireblade ponuja neverjetno učinkovitost in popoln nadzor. Pri razvoju agregata in šasije nove CBR1000RR-R Fireblade so se opirali na dirkalnik s cestno homologacijo RC213V-S, pri aerodinamiki pa se je Honda potrudila kar najbolj približati samemu RC213V MotoGP dirkalniku. Nova CBR1000RR-R je geometrijsko pomanjšana, kar omogoča še natančnejši nadzor pri vožnji pri visoki hitrosti, ter poveča stabilnost pri pospeševanju in zaviranju.
Novi 4-valjni agregat omogoča učinkovitost pri notranjem izgorevanju kot pri motorju RC213V-S, skupaj z njegovo tehnologijo nizkega trenja. Vrtina in hod bata sta enaka kot pri dirkalniku RC213V. Agregat nove CBR1000RR-R Fireblade je opremljen z ojnicami iz titana in bati iz kovanega aluminija. Neposredni dovod zraka s spodnje strani prednje maske v kombinaciji z novim izpušnim sistemom 4-2-1 z izpušnim loncem Akrapovič omogoča neverjetnih 160 kW ( 217 KM ) pri 14,500 vrtljajih in 113 Nm navora. Sistem “Plin preko žice” –Throttle by Wire omogoča vozniku še hitrejši odziv na dodajanje plina pri speljevanju iz ovinka.
Trije programi vožnje Riding Mode omogočajo vozniku, da nastavi posamične parametre, kot so:
– Moč motorja (P-power), ki se lahko nastavlja v petih stopnjah, stopnja 1 je najvišja moč motorja
– Moč zaviranja motorja (EB-engine braking), ki se nastavlja v treh stopnjah – 1 je najvišja moč zaviranja
– sistem za nadzor dviga prednjega kolesa (W-wheelie control), ki se nastavlja v treh stopnjah, stopnja 1 je najšibkejša. Sistem se lahko tudi izključi.
Novi ‘diamantni’ okvir je izdelan iz 2mm aluminija in omogoča veliko natančnejše prilagajanje, saj se z njim optimizira togost okvirja. Agregat je v okvir vpet na 6 mestih, kar bistveno izboljša upravljanje z motociklom. Medosna razdalja zdaj meri 1,455 mm za več stabilnosti, prav tako pa so optimizirali težišče za več okretnosti. Za 30,5 mm je po vzoru RC213V-S podaljšana tudi zadnja nihajna vilica, ki je ohranila težo svoje krajše predhodnice. Fireblade stoji na novo razvitem in povsem nastavljivem Showa vzmetenju: spredaj 43mm BPF obrnjene USD vilice in zadaj BFRC amortizer. Zadnja pnevmatika je zdaj širša, dimenzije 200/55 ZR17.
Lažje in čvrstejše radialno vpete Nissin 4-batne zavorne čeljusti sodelujejo z večjimi zavornimi koluti premera 330 mm, ki zaradi svoje debeline 5 mm omogočajo toplotno stabilnost tudi pri dirkaški uporabi. Zavorne čeljusti na zadnjem kolesu so znamke Brembo, kot na modelu RC213V-S. Cornering ABS omogoča učinkovito in varno zaviranje tudi v sam ovinek. Preprečuje možnost blokiranja koles celo pri paničnih manevrih zaviranja. Sistem Rear Lift Control (RLC) dopušča ekstremno močna zaviranja brez dviga zadnjega kolesa. Sistema se nastavljata v dveh programih vožnje – Sport, ki je namenjen cestni vožnji in Track, ki omogoča večjo varnost in natančnost pri zaviranju ob visoki hitrosti na dirkališču.
Novi model zdaj vsebuje novo 6-osno IMU enoto (Inertial Measuremnet Unit), ki nadomešča prejšnjo 5-osno IMU enoto. Ta nova enota lahko zdaj še natančnejše zbira podatke, potrebne za ustrezen nadzor motocikla med vožnjo. Zato sta dodelana sta tudi sistema Engine Brake in sistem za nadzor dviga prednjega kolesa Wheelie control. Dodatno se ponaša z izboljšanim 9-stopenjskim sistemom proti zdrsu zadnjega kolesa (HSTC), ki ga je možno tudi izklopiti. Popolnoma nov je program za hitre starte “START MODE”, s katerim lahko voznik nastavi omejitev na 6.000, 7.000, 8.000 ali 9.000 vrtljajev. Sistem omogoča speljevanje pri popolnoma odprtem plinu, kar vozniku omogoča, da se lahko popolnoma posveti spuščanju sklopke, start pa je s tem bistveno bolj varen. Od nekdaj je na Fireblade zelo cenjen elektronsko nastavljiv progresivni blažilnik krmila (HESD), ki se ga lahko po novem nastavlja v treh stopnjah.
Za boljši nadzor nad vožnjo je nova CBR1000RR Fireblade opremljena z večjim 5-palčnim barvnim TFT zaslonom, ki se ponaša tudi z izboljšano resolucijo. Indikator za prestavljanje navzgor je vodoravna linija iz 5 belih LED diod, ki svetijo in utripajo, ko vrtljaji presežejo nastavljene vrednosti. Izpis na zaslonu vključuje merilnik hitrosti, vrtljajev, izbrano prestavo, temperaturo hladilne tekočine, prevoženo pot in dva števca dnevno prevoženih kilometrov. Potovalni računalnik desno spodaj prikazuje trenutno in povprečno porabo goriva, porabo goriva na poti, povprečno hitrost, trajanje poti, preostanek rezerve goriva in doseg z rezervo goriva. Na zgornjem delu si lahko izberete prikaz izbranih vrtljajev za indikator prestavljanja navzgor, nagib, napetost akumulatorja, koledar ali ročno nastavljen tekst.
Dodatno je nova CBR1000RR-R Fireblade za voznikovo udobje dobila tudi pametni brezkontaktni ključ Honda Smart Key, ki ga ni več potrebno vstavljati v ključavnico.
OB NAKUPU PODARIMO: 3-stopenjski originalni sistem za prestavljanje navzgor in navzdol brez uporabe sklopke – Quickshifter & Downshift Assist.
Na voljo v rdeče/modri in črni barvi.
Nekatere slike lahko prikazujejo plačljivo originalno dodatno opremo.