Product


HONDA NC750X 2023

8.690,00 

Potrebujete pomoč pri nakupu?

Pokličite ali pišite nam:

  • +386 5 66 323 66
  • +386 30 377 334
  • info@axle.si
NC750X 8.190,00 €
NC750XD DCT 8.990,00 €

22YM NC750X je na voljo v 4 barvah.

Hondin priljubljeni in vsestranski NC750X je doživel kar nekaj izboljšav :
– dobil je za 3kW močnejši Euro5 agregat, ki dovoljuje več vrtenja in porabi le 3,53 l / 100km
– celoten motocikel je za kar 6 kg lažji, kar v kombinaciji z večjo močjo prispeva k boljšim zmogljivostim
– spremenjene menjalniške prenose za več odzivnosti v prvih treh prestavah
– plin preko žice Throttle By Wire
– 3 različne načine vožnje Riding Modes ( Rain, Standard, Sport ) + osebni način USER. Določajo : podajanje moči, zaviranje z agregatom, sistem nadzora zdrsa zadnjega kolesa in delovanje DCT menjalnika.
– učinkovitejši tristopenjski sistem za nadzor zdrsa zadnjega kolesa HSTC, ki ga je mogoče tudi izklopiti
– lahek sodoben 2-kanalni ABS skrbi za varno ustavljanje
– zdrsljiva sklopka poskrbi za stabilnost pri grobem prestavljanju navzdol
– spremenjen okvir in izboljšano prednje vzmetenje s Showa Dual Bending Valves, zadnji amortizer z nastavljivo prednapetostjo vzmeti
– nov impozantnejši dizajn, vsa svetila so LED, spremenjen vizir skrbi za več vetrne zaščite
– smerniki imajo dodatno vgrajeno funkcijo zaviranja v sili (nad 53 km/h) in tako pri močnem zaviranju z utripanjem opozorijo ostale na nevarnost
– bogato opremljen in bolj pregleden LCD zaslon
– na mestu, kjer je običajno rezervoar goriva, je na 23l povečan prtljažni prostor, ki sprejme integralno čelado
– nižji sedež, ki omogoča lažje doseganje tal
– kodiran ključ HISS
– celo ventilčki za zrak so L oblike za lažji dostop

Doplačilo 800 EUR za opcijski samodejni menjalnik z dvema sklopkama in možnostjo ročnega prestavljanja DCT. Vezano na izbrani način vožnje Riding Mode se po novem spremeni tudi shema prestavljanja.

Zmagoviti NC koncept je s svojim prihodom na trg dodobra spremenil pogled na motocikle. Po obširnih raziskavah o željah in potrebah modernega motorista so pri Hondi ponudili uporaben motocikel, ki s svojimi lastnostmi presega pričakovanja širokega kroga uporabnikov. Vse to pri dostopni ceni, nizkih stroških vzdrževanja in majhni porabi. 745 kubikov omogoča pravo mero moči in navora pri nizkih vrtljajih. Na mestu rezervoarja goriva se skriva velik prtljažni prostor, ki lahko sprejme celo največjo integralno čelado. Ta uporaben prostor pred voznikom so omogočili pod kot 62° nagnjeni valji. Rezervoar goriva je pomaknjen pod sedež, oboje skupaj pa pomembno znižuje težišče motocikla in izboljšuje manevriranje pri manjših hitrostih.

Na voljo bodo različni paketi originalne opreme kot tudi posamični artikli : kovček, stranski kovčki, aluminijaste bočne zaščite, meglenke, ogrevane ročice,…..

Opis

Motor
Prostornina: 745 cm3
Največja moč: 43,1 kW (58,6 KM) / 6.750/min
Največji navor: 69 Nm / 4.750/min
Zagon: električni
Motor: tekočinsko hlajeni, 4-taktni, 8-ventilski, vrstni dvovaljnik, SOHC
Izpusti CO2: 81 g/km
Gorivo
Vbrizg goriva: elektronski vbrizg PGM-FI
Posoda za gorivo: 14,1 l
Dimenzije
Mere /D × Š × V): 2,210 x 846 x 1,330 mm
Medosje: 1.535 mm
Višina sedeža: 800 mm
Masa: 214kg / 224kg DCT (pripravljen za vožnjo)
Ostalo
Pnevmatika spredaj: 120/70-ZR17
Pnevmatika zadaj: 160/60-ZR17
Zavore: K/K, 2-kanalni ABS